Make your own free website on Tripod.com
 
 
 
FamiLY...*
 
 
 
 
Ermmm...nie aku ler nih...
kononnya masa nie aku nie doktor lerr...
tengah check datuk aku...hehe
 
 
 
 
 
 
 
Nie plaks...masa raya...
kat umah tok wan aku...
yg kecik tu sepupu aku...yg besarr tu sepupu aku ler jugak...
 
 
 
 
 
 
 
 
Nie aku bersama dengan Datuk aku , kakak aku....
di...mana ntah...dah tak ingat dah...
 
 
 
 
 
 
 
 
Ermm...nie aku bersama dengan cucu-cucu tok wan aku...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ERmmm....Chogun Villa...
bersama dgn sepupu aku...
 
 
 
 
 
 Haiyaaa...nie nak tunaikan permintaan adik aku dengan
sepupu aku...suruh letak gambar 2 org nie dalam homepage aku..
ishh laa...tak pa laa..
 
 
 
 
 
 
Sori lerr...nie saja gambar yang sempat aku scan...
nanti kalau aku ada masa aku letak ler lagi gambar family aku yang lain....
 
 
 
 
 
 
\
[Back]
 
 
 
 
All Rights Reserved® 1999
BiLLGates® @ AddisonW®
Shukor Sanim Bin Mohd Fauzi
98087288
Mara Institute Of Technology , Malaysia
Made In Malaysia ®
 

<bgsound src="how bizarre.mid" loop=infinite>